Продавець Оптовик розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
3086 відгуків

Мотоцикл SPARK SP150R-11 (150 куб. см) +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!

next previous

Ціну уточнюйте

Мінімальна сума замовлення на сайті — 300 грн.

Немає в наявності
Написати
Зателефонувати мені
Мотоцикл SPARK SP150R-11 (150 куб. см) +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!
Мотоцикл SPARK SP150R-11 (150 куб. см) +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! Немає в наявності
Написати
Зателефонувати мені
  • +380 показати номер +380507281287 Семен
  • +380966243563
Дізнатися партнерські ціни
Дізнатися партнерські ціни
  • +380 показати номер +380507281287 Семен
  • +380966243563
Мотоцикл SPARK SP150R-11 – легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичної компоновки, придатний для експлуатації, як в міських умовах, так і в сільській місцевості. По моделі двигуна, ходової частини, рульового управління і ряду інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-13. Основна відмінність SP150R-11 – «елегантний», плавний, але при цьому цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, подседельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього і заднього крил, накладки глушника. В цілому дизайн SP150R-11 розрахований на аудиторію з трохи більш спокійними смаками, ніж відверто «молодіжний» SP150R-13. До того ж, SP150R-11 має невеликий задній багажник, який одночасно є рукояткою для пасажира. Крила коліс трохи ширше, ніж у SP150R-13, і додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризковиками. Задній ліхтар – в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але і з боків. Паливний бак великий, ємністю 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина заужена і плавно стикується з сидінням – красиво і зручно. Глушник довгий, чорний, конічної форми, з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач – одноплечая, без «п'яти». В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові: Мотоцикли самі по собі невисокі, але за рахунок відносно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі і маневрені. За характеристиками підійдуть і для молоді (в тому числі і для дівчат), і для людей старшого віку. Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має хорошу репутацію у українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряне охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 л. с.), обсяг 149 см3. Дозволяє розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п'яти точках, що істотно знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності масла (не потрібно кожен раз для перевірки викручувати пробку з щупом). Коробка передач 5-швидкісна, не лінійна, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість включається натисненням важеля вперед, інші 4 – натисканням тому. Нейтральна передача – між 1-й і 2-й швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем. Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п'ятьма прямими спицями. Протектор шин – універсальний, з помірно високими грунтозацепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: спереду – дискові гідравлічні, ззаду – барабанні механічний, забезпечують хорошу динаміку гальмування, і високу надійність. Кермо середньої ширини, вигнутий; зручний і для маневрування в місті, і для утримання направлення на вибоїстій грунтовці. Рукоятки керма напівм'які, зручно лягає в руку. На стійках керма – гофра. Фара оригінальної «корончатою» форми, вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріплень, з помаранчевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусная панель приладів з дизайну чітко вписується в обтічник фари, як би складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива – стрілочні. Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні. Особливості мотоцикла SPARK SP150R-11 • Класична компоновка, елегантний і в той же час практичний «дорослий» дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд. • Три варіанти кольору: чорний, червоний, білий. • Грушоподібний паливний бак має розширену передню частину і суджену задню – водієві зручно сидіти під час тривалих поїздок. Лінії бака плавно перетікають в бічні накладки і сидіння – елегантний зовнішній вигляд. • Обтічник керма комбінований, двоколірний, в єдиному стилі з корпусом приладової панелі. • Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма. • Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, далекий/ближнє світло, підсвічування. • Великий практичний, добре помітний з усіх боків задній ліхтар в окремому корпусі: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака. • Передні та задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі). • Бічні світловідбивачі на рульовій колонці і великий задній світловідбивач на крилі – підвищують безпеку експлуатації. • Вся оптика сертифікована за євростандартами – ніяких проблем при реєстрації мотоцикла. • Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль. • Зручні напівм'які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма і комфорт при тривалих поїздках). • Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника – хороший огляд вперед і назад. • Протиугінний замок керма і кришка паливного баку з замком – захист від сторонніх осіб. • Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дозволяє водієві добре відчувати стан мотоцикла). • Сиденье пассажира – полной длины (удобно при длительных поездках). • Удобный задний багажник одновременно служит рукоятками для пассажира. • Широкая подножка водителя с рельефной антифрикционной накладкой. • Откидная подножка пассажира. • Двигатель Zongshen объемом 149 см3, мощностью 8,6 кВт (11,7 л.с.) – обеспечивает быстрое и динамичное движение в городском транспортном потоке или на проселочной дороге. • Вертикальное расположение цилиндра и надежное многоточечное крепление двигателя к раме снижают вибрацию, это повышает комфорт и продлевает срок службы мотоцикла. • Весь двигатель, включая рубашку и головку блока цилиндров – черного цвета: улучшается теплообмен, стильный внешний вид. • Эффективный карбюратор KEIMA, изготовленный по японской технологии. • Дополнительный сменный топливный фильтр – продлевает срок службы двигателя. • Контрольное окно уровня масла в картере двигателя – контроль простой и быстрый. • Механическая 5-ступенчатая, последовательная коробка передач. • Одноплечий рычаг переключения КПП. • Черный конический глушитель с черной матовой защитной накладкой, значительно снижает уровень шума от двигателя. • Открытая цепная передача с защитным щитком сверху – возможен оперативный контроль состояния цепи и ведомой звездочки. • Удобная регулировка натяжения цепи. • Современные большие легкосплавные диски черного цвета с пятью спицами обеспечивают хорошие характеристики разгона и торможения. • Шины передних колес 2.75-18, задних 3.00-18, универсальный протектор «асфальт/грунт» – хорошая динамика на асфальте и хорошая проходимость на грунтовой дороге. • Дисковый гидравлический тормоз переднего колеса – обеспечивает быстрое и надежное торможение, что важно в плотном городском транспортном потоке. • Барабанный механический тормоз заднего колеса – очень надежный, имеет долгий срок службы. • Два пружинно-масляных задних амортизатора обеспечивают высокую плавность хода и комфорт при движении на любых дорогах. • Пружины с переменным шагом навивки обеспечивают хорошую амортизацию и на асфальте, и на грунте. • Длинное пластиковое заднее крыло с креплениями для заднего фонаря и для установки номерного знака и вынесенный далеко назад дополнительный пластиковый брызговик – надежно защищают пассажира и водителя от брызг грязи с заднего колеса. • Широкий и длинный передний щиток из прочного пластика с жестким дополнительным брызговиком надежно защищает мотоцикл от грязи. • Защитная резиновая гофра на штоках передней вилки – защищает стойки вилки от грязи и улучшает внешний вид. • Удобные центральная и боковая откидные стойки – быстро и надежно фиксируют мотоцикл во время стоянки.
Характеристики
Основні
Виробник   Spark
Країна виробник Китай
Користувацькі характеристики
Вага 95 кг
Головна передача Ланцюгова
Рік випуску 2018
Клас Новий
Кількість циліндрів 1
Максимальна швидкість 85
Потужність двигуна 8
Об'єм двигуна 125 куб.см
Обсяг паливного бака 8 мл
Охолодження двигуна Повітряне
Витрата палива 2 л/кВт-ч
Система запуску Електростартер і механічний стартер
Тип Мопед
  • Ціна: Ціну уточнюйте