Мотоблок ДТЗ 560ДН (4.00-10) + Фреза (Зібраний З Маслами) (Безкоштовна доставка Новою Поштою)
32 118,15 ₴
- В наявності
- Код: 146628
+380 (97) 773-44-03
Евгений Техника- +380 (50) 919-94-67Евгений Техника
- +380 (63) 036-63-40Евгений Техника
- +380 (50) 728-12-87Семен, товары для бассейна
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
ОПИС
Мотоблок ДТЗ 560ДН має дизельний двигун потужністю 6 к.с. Привід на коробку передач прямий, через нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу. Блокування важеля заднього ходу від випадкового вмикання. Наявність на транспортних колесах обгінних розблокіраторів, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока. Великі колеса 4.00-10 та 8-секційна ґрунтофреза з максимальним захватом 1140 мм. Водночас навіть щільні ґрунти якісно розрихлюються за один прохід на необхідну глибину.
Дизельний двигун відчутно економніший за бензиновий, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, за зниження обертів зберігає високий крутний момент, а отже, і тягу. Він більш довговічний і екологічний, не потребує регулювання карбюратора й системи запалювання, для полегшення запуску за низької температури оснащений декомпресором. Завдяки більшій вазі покращує зчеплення транспортних коліс із дорожнім покриттям або ґрунтом. Цей мотоблок цілком придатний не тільки для застосування в особистих господарствах, а й для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.
На всі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГУН
Модель двигуна
178F
Тип палива
Дизель
Потужність двигуна, к. с.
6,0
Робочий об’єм двигуна, см³
296
Номінальні оберти, об/хв
3000
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год
285
Місткість паливного бака, л
4,0
Система запуску двигуна
Ручний стартер
Повітряний фільтр
Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
Тип, ємність АКБ А∙год
—
Об’єм картера двигуна, л
1,3
Тип мастила в картері двигуна
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня мастила
—
Система охолодження двигуна
Повітряне охолодження
Об’єм системи охолодження, л
—
Тип охолоджувальної рідини
—
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА
Тип привода трансмісії
Прямий шестеренчастий
Тип зчеплення
Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Тип приводних пасів
—
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання
—
Тип коробки передач
Шестеренчаста
Кількість передач вперед/назад
3 / 1
Спосіб вмикання заднього ходу
Рукоятка на кермі
Привід фрези
Прямий із конічним редуктором
Вал відбору потужності
Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Об’єм мастила в катері трансмісії, л
3,0
Тип мастила в картері трансмісії
ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
Транспортні колеса
4.00-10
Колія коліс, мм
720
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год
3,5; 8,2; 11,2 / 2,8
Тип та регулювання керма
Швидке регулювання за висотою та напрямком
РОБОЧІ ОРГАНИ
Тип причіпного пристрою
Мотоблочного типу
Спосіб встановлення ґрунтофрези
Замість транспортних коліс
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв
40; 95; 130
Кількість секцій ґрунтофрези, шт.
8=(2+1+1)×2
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези
5,5 мм × 235 мм / 32 шт.
Ширина захвату ґрунтофрези, мм
620, 880, 1140
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм
360
Глибина культивації, мм
До 200
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ
Електрообладнання
—
Вимірювальні прилади
—
Інше обладнання
—
ЗІП
У комплекті
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм
1600×710×880 / 1600×1140×800
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг
112 / 118
ОСОБЛИВОСТІ
Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.
Високоефективний повітряний фільтр з прозорим циклоном та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Шини високої якості з рифленням - більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк єксплуатації.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу унеможливлює випадкове вмикання заднього ходу, підвищує безпеку.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.
Паливний бак має у горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації дизпалива та, як наслідок, зниження зносу паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+1+2)+(2+1+1) ширина захвату фрези 620/880/1140 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу.
Гумові м’які ковзні руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Кронштейн важеля КПП має гумову втулку для зменшення рівня шуму.
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.
Пневматичні транспортні колеса 4.00-10 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.
Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.
Напрямна для відведення вихлопних газів спрямовує потік вниз, убік від оператора мотоблока.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Тип | Мотоблок |
Інформація для замовлення
- Ціна: 32 118,15 ₴