Мотоблок Кентавр МБ1080Д +Фреза (Зібранний) (Безкоштовна доставка Новою Поштою)
44 292,30 ₴
- В наявності
- Код: 116805
+380 (97) 773-44-03
Евгений Техника- +380 (50) 919-94-67Евгений Техника
- +380 (63) 036-63-40Евгений Техника
- +380 (50) 728-12-87Семен, товары для бассейна
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис мотоблока Кентавр МБ 1080Д
Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» з водяним охолодженням практично однакові, відмінність - в потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їх запуску.
Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо при низькій температурі навколишнього середовища. Крім електростартера в комплект електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока.
Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати і встановити на них електростартер. Однак така операція вимагає не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектуючих елементів, зокрема на заміну маховика, але і достатню технічну кваліфікацію установника, оскільки необхідна часткова розбирання мотоблока.
Особливості моделі Кентавр МБ 1080Д:
надійна коробка передач зі спрощеним перемиканням пониженої і підвищеної передач;
дводискове зчеплення для більш надійного і м'якого рушання;
чоотириструмковий шків для забезпечення максимальної передачі крутного моменту і зменшення пробуксовки клиноремінної передачі;
збільшена ширина колії - 740 мм;
плавне регулювання колії, що дає можливість підлаштувати мотоблок під різні умови використання (під різне міжряддя оброблювальних культур);
чавунна кришка картера;
п'ятиточкове кріплення рами;
металевий резервуар для палива;
укріплена перфорована решітка радіатора;
зручні і м'які рукоятки керма;
розширений зіп.
ДВИГУН
Модель двигуна
ДД180В
Тип палива
Дизель
Потужність двигуна, к.с.
5,9/8,0
Робочий об'єм двигуна, см³
452
Номінальні обороти, об/хв
2200
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год
287
Ємність паливного бака, л.
5,5
Система запуску двигуна
Ручний стартер
Повітряний фільтр
Багатоступінчастий фільтр з прозорим циклоном
Тип, ємність АКБ А∙год
45
Обсяг картера двигуна, л
2
Тип масла в картері двигуна
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня масла
-
Система охолодження двигуна
Рідинне охолодження
Обсяг системи охолодження, л
2,3
Тип охолоджуючої рідини
Вода (дистильована)
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА
Тип приводу трансмісії
Ремінний
Тип зчеплення
Двухдисковое сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу
Тип приводних ременів
-
Струмок для підключення активного навішування
Є
Тип коробки передач
Шестерна
Кількість передач
6/2
Спосіб включення заднього ходу
Важелем
Привід фрези
Шестерно-ланцюговий
Вал відбору потужності
Бічний, під шпонку Ø17,5
Обсяг масла в картері трансмісії, л
5,0
Тип масла в картері трансмісії
ТМ «ДТЗ» ТАД-17 И API CF-4/SG
Транспортні колеса
6.00-12
Колія коліс, мм
650-845
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год
1,8-23 / 1,2-4,6
Тип і регулятор керма
-
РОБОЧІ ОРГАНИ
Тип причіпного пристрою
Мотоблочного типу
Спосіб установки грунтофрези
Окремо через перехідний редуктор
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв
400
Кількість секцій грунтофрези, шт
12
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези
22
Ширина захвату грунтофрези, мм
1100
Діаметр ротора грунтофрези, мм
400
Глибина культивації, мм
190
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ
Електрообладнання
Електрогенератор, 12 В
Вимірювальні прилади
Амперметр
Інше обладнання
Передня фара, 55 Вт
ЗІП
В комплекті
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм
2250×1060×1000
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг
223 / 291
Головні переваги моделі Кентавр МБ 1080Д:
Надійний дизельний двигун потужністю 8 к. с.
Ефективна система водяного охолодження дає можливість використовувати мотоблок з повним навантаженням протягом усієї робочої зміни без перерв на охолодження.
Кріплення рами двигуна на 5 болтах набагато надійніше, ніж кріплення на 2 шпильках — відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
Новий вижимний підшипник типу 688808 на всіх моделях - забезпечує більш плавну роботу зчеплення, підвищує витривалість вузла.
Багатоступеневий повітряний фільтр з прозорим циклоном забезпечує високий ступінь очищення повітря.
Три приводні паси на головній передачі — унеможливлене пробуксовування, значно знижується навантаження на паси.
Металевий захисний кожух на веденому шківі — захист оператора мотоблока.
Прогумовані тяги керування колісними муфтами, ручним газом і зчепленням дають змогу знизити шум під час роботи мотоблока, коли тяги стикаються між собою та корпусом мотоблока.
Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних пасів — унеможливлений перекіс пасів.
М’які гумові нековзні руків’я.
Триточкове кріплення керма.
Металева перекладка для збільшення жорсткості керма.
Коробка перемикання передач зі спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2 більш надійна, ніж варіант із вдавлюванням важеля.
Дводискове нормально замкнуте зчеплення із системою фіксації у ввімкненому стані — унеможливлюються пробуксовування та збільшується ресурс вузла.
Додатковий струмок на приводному шківі — для під’єднання робочих органів навісного обладнання.
Можливість роз’єднання муфти на кожне колесо — значне полегшення поворотів та розворотів.
Передача крутного моменту на колеса за допомогою шестерного редуктора.
Поперечний вал відбору потужності збоку коробки передач.
Датчик тиску масла «грибок» дає змогу контролювати наявність масла в картері двигуна.
Можливість встановлення навісної ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора.
Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку на вході та фільтр на виході.
Паливний фільтр з краном, паперовим фільтрувальним елементом та міцною металевою колбою забезпечує якісну фільтрацію палива.
Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу зі сталевими втулками.
Картер та кришки з чавунного лиття.
Передній бампер з ручкою для перенесення.
Відкидна передня опора.
Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка».
Шини високої якості.
Колія регулюється безступенево в діапазоні 700–900 мм.
Суцільний (не зварний) важіль зчеплення.
Металевий важіль «ручного газу».
Пружини на важелях керма запобігають шуму під час роботи мотоблока.
Електрогенератор 12 В / 200 Вт.
Яскрава передня LED-фара.
Передні світловідбивачі.
Захисний кожух на глушнику захищає від випадкових опіків.
Висока знімна кришка відсіку — для ЗІП.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Кентавр |
Країна виробник | Китай |
В комплекте оборудования | Плуг |
Гарантійний термін | 12 міс |
Кількість передач | 6 вперед/2 назад |
Максимальна глибина обробки | 19 см |
Максимальна ширина обробки | 100 см |
Система запуску | Механічний стартер |
Зчеплення | Дискове |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Дизельний |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Габаритні розміри | |
Вага | 269 кг |
Висота | 1150 мм |
Довжина | 2000 мм |
Ширина | 900 мм |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Кількість циліндрів | 1 |
Потужність двигуна | 8 к. с. |
Об'єм двигуна | 815 куб. см |
Об'єм паливного бака | 9 л |
Витрата палива | 2.27 л/год |
Система охолодження двигуна | Водяна |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Інформація для замовлення
- Ціна: 44 292,30 ₴