Мотоблок Кентавр МБ1010ДЕ +Фреза (Зібранний) (Безкоштовна доставка Новою Поштою)
56 965,05 ₴
- В наявності
- Код: 136064
+380 (97) 773-44-03
Евгений Техника- +380 (50) 919-94-67Евгений Техника
- +380 (63) 036-63-40Евгений Техника
- +380 (50) 728-12-87Семен, товары для бассейна
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис мотоблока Кентавр МБ 1010ДЕ
Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.
Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.
Особливості моделі Кентавр МБ 1010ДЕ:
надійна коробка передач зі спрощеним перемиканням пониженої і підвищеної передач;
дводискове зчеплення для більш надійного і м'якого рушання;
чоотириструмковий шків для забезпечення максимальної передачі крутного моменту і зменшення пробуксовки клиноремінної передачі;
збільшена ширина колії - 740 мм;
плавне регулювання колії, що дає можливість підлаштувати мотоблок під різні умови використання (під різне міжряддя оброблювальних культур);
чавунна кришка картера;
п'ятиточкове кріплення рами;
металевий резервуар для палива;
укріплена перфорована решітка радіатора;
зручні і м'які рукоятки керма;
розширений зіп.
ДВИГУН
Модель двигуна
ДД190ВЕ
Тип палива
Дизель
Потужність двигуна, к.с.
7,41/10,0
Робочий об'єм двигуна, см³
573
Номінальні обороти, об/хв
2200
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год
271
Ємність паливного бака, л.
9,0
Система запуску двигуна
Електричний/ручний стартер
Повітряний фільтр
Багатоступінчастий фільтр з прозорим циклоном
Тип, ємність АКБ А∙год
45
Обсяг картера двигуна, л
2
Тип масла в картері двигуна
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня масла
-
Система охолодження двигуна
Рідинне охолодження
Обсяг системи охолодження, л
2,3
Тип охолоджуючої рідини
Вода (дистильована)
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА
Тип приводу трансмісії
Ремінний
Тип зчеплення
Двухдисковое сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу
Тип приводних ременів
-
Струмок для підключення активного навішування
Є
Тип коробки передач
Шестерна
Кількість передач
6/2
Спосіб включення заднього ходу
Важелем
Привід фрези
Шестерно-ланцюговий
Вал відбору потужності
Бічний, під шпонку Ø17,5
Обсяг масла в картері трансмісії, л
5,0
Тип масла в картері трансмісії
ТМ «ДТЗ» ТАД-17 И API CF-4/SG
Транспортні колеса
6.00-12
Колія коліс, мм
650-845
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год
1,8-23 / 1,2-4,6
Тип і регулятор керма
-
РОБОЧІ ОРГАНИ
Тип причіпного пристрою
Мотоблочного типу
Спосіб установки грунтофрези
Окремо через перехідний редуктор
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв
400
Кількість секцій грунтофрези, шт
12
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези
22
Ширина захвату грунтофрези, мм
1100
Діаметр ротора грунтофрези, мм
400
Глибина культивації, мм
190
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ
Електрообладнання
Електрогенератор, 12 В
Вимірювальні прилади
-
Інше обладнання
Передня фара, 55 Вт
ЗІП
В комплекті
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм
2250×1060×1000
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг
266 / 337
Головні переваги моделі Кентавр МБ 1010ДЕ:
Надійний дизельний двигун потужністю 10 к. с. оснащений електростартером для полегшення запуску.
Ефективна система водяного охолодження дає можливість використовувати мотоблок з повним навантаженням протягом усієї робочої зміни без перерв на охолодження.
Кріплення рами двигуна на 5 болтах набагато надійніше, ніж кріплення на 2 шпильках — відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
Новий вижимний підшипник типу 688808 на всіх моделях - забезпечує більш плавну роботу зчеплення, підвищує витривалість вузла.
На моделях потужністю двигуна 10 к.с та 12 к.с використаний вдосконалений паливний насос та форсунки BF1AK80Z – від двигуна JDM, забезпечує збільшений робочий тиск 220кг/см3
Багатоступеневий повітряний фільтр з прозорим циклоном забезпечує високий ступінь очищення повітря.
Три приводні паси на головній передачі — унеможливлене пробуксовування, значно знижується навантаження на паси.
Металевий захисний кожух на веденому шківі — захист оператора мотоблока.
Цифровий вольтамперметр на ящику з акумуляторною батареєю дає змогу швидше та зручніше отримувати інформацію про силу та напругу струму в мережі електрообладнання мотоблока.
Замок запалювання з захисною кришкою запобігає потраплянню вологи та пилу в механізм.
Прогумовані тяги керування колісними муфтами, ручним газом і зчепленням дають змогу знизити шум під час роботи мотоблока, коли тяги стикаються між собою та корпусом мотоблока.
Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних пасів — унеможливлений перекіс пасів.
М’які гумові нековзні руків’я.
Триточкове кріплення керма.
Металева перекладка для збільшення жорсткості керма.
Коробка перемикання передач зі спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2 більш надійна, ніж варіант із вдавлюванням важеля.
Додатковий струмок на приводному шківі — для під’єднання робочих органів навісного обладнання.
Дводискове нормально замкнуте зчеплення із системою фіксації у ввімкненому стані — унеможливлюються пробуксовування та збільшується ресурс вузла.
Передача крутного моменту на колеса за допомогою шестерного редуктора.
Можливість роз’єднання муфти на кожне колесо — значне полегшення поворотів та розворотів.
Поперечний вал відбору потужності збоку коробки передач.
Датчик тиску масла «грибок» дає змогу контролювати наявність масла в картері двигуна.
Можливість встановлення навісної ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора.
Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу зі сталевими втулками.
Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку на вході та фільтр на виході.
Паливний фільтр з прозорим корпусом та паперовим фільтрувальним елементом захищений металевою пластиною — забезпечує якісну фільтрацію палива, видно ступінь засміченості самого фільтра.
Суцільний (не зварний) важіль зчеплення.
Металевий важіль «ручного газу».
Пружини на важелях керма запобігають шуму під час роботи мотоблока.
Картер та кришки з чавунного лиття.
Передній бампер з ручкою для перенесення.
Відкидна передня опора.
Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка».
Шини високої якості.
Колія регулюється безступенево в діапазоні 700–900 мм.
Електрогенератор 12 В / 200 Вт.
Яскрава передня фара.
Передні світловідбивачі.
Захисний кожух на глушнику захищає від випадкових опіків.
Висока знімна кришка відсіку — для ЗІП.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Кентавр |
Країна виробник | Китай |
В комплекте оборудования | Фрези, Плуг |
Гарантійний термін | 12 міс |
Діаметр коліс | 12 дюйм |
Кількість передач | 6 вперед/2 назад |
Максимальна глибина обробки | 19 см |
Максимальна ширина обробки | 100 см |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Зчеплення | Дискове |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Дизельний |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Габаритні розміри | |
Вага | 296 кг |
Висота | 1150 мм |
Довжина | 2000 мм |
Ширина | 980 мм |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Кількість циліндрів | 1 |
Потужність двигуна | 12 к. с. |
Об'єм двигуна | 815 куб. см |
Об'єм паливного бака | 9 л |
Витрата палива | 2.22 л/год |
Система охолодження двигуна | Водяна |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Інформація для замовлення
- Ціна: 56 965,05 ₴