
Мотоблок ДТЗ 560ДН-К (колеса 4.00-10) (Заводська Упаковка Безкоштовна доставка Новою Поштою)
30 414,60 ₴
- В наявності
- Код: 560ДН-К
+380 (97) 773-44-03
Евгений Техника- +380 (50) 919-94-67Евгений Техника
- +380 (63) 036-63-40Евгений Техника
- +380 (50) 728-12-87Семен, товары для бассейна
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис мотоблоку ДТЗ 560ДН-К (колеса 4.00-10)
Мотоблок ДТЗ 560ДН-К має дизельний двигун потужністю 6 к.с. Привод на коробку передач прямий, через безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу.
Мотоблоки ДТЗ-К оснащуються КПП нового типу. Основні переваги нової КПП:
окрема передача назад/реверс у КПП (легше контролювати, яка саме передача увімкнена);
знижена швидкість обертання 1-ї передачі (краще і точніше працювати з навісним обладнанням);
розбірна задня кришка корпусу;
посилене кріплення під активне навісне обладнання;
візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП.
У комплекті колеса 4.00-10 та 8-секційна ґрунтофреза з максимальним захопленням 1140 мм.
На транспортних колесах є обгінні розблокіратори, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока.
Дизельний двигун відчутно економніший за бензиновий, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, за зниження обертів зберігає високий крутний момент, а отже, і тягу.
Він більш довговічний і екологічний, не потребує регулювання карбюратора й системи запалювання, для полегшення запуску за низької температури оснащений декомпресором.
Завдяки більшій вазі покращує зчеплення транспортних коліс із дорожнім покриттям або ґрунтом. 560ДН-К цілком придатний не тільки для застосування в приватних господарствах, а й для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.
На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.
Переваги
Великий розбіг швидкостей між 1-ю і 3-ю передачею, 1-ша передача має значно нижчу швидкість — ідеально для роботи з навісним обладнанням.
Високоефективний повітряний фільтр з прозорим циклоном та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Шини високої якості з рифленням — більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк експлуатації.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Зручне перемикання передач та візуальний контроль увімкненої передачі. Механізм перемикання — посилений, немає потреби додатково натискати на важіль заднього ходу на кермі.
Мʼяке руківʼя важеля КПП.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.
Паливний бак має у горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації дизпалива та, як наслідок, зниження зносу паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+1+2)+(2+1+1) ширина захвату фрези 620/880/1140 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу.
Гумові м’які нековзкі руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Посилені місця кріплень заднього навісного обладнання — більш надійне виконання. Розбірний корпус КПП, задня кришка знімається — для полегшеного доступу в КПП.
Візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП — полегшений контроль кількості і якості (засмічення) оливи в КПП.
Висока якість лиття корпусу КПП. Більш тиха робота КПП — немає підвищеного шуму шестерень.
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.
Пневматичні транспортні колеса 4.00-10 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.
Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.
Напрямна для відведення вихлопних газів спрямовує потік вниз, убік від оператора мотоблока.
Диски захисту рослин у комплекті:
запобігають засипанню рослин ґрунтом та їх пошкодженню фрезою під час роботи мотоблока;
призначені для зменшення навантаження на вал редуктора під час роботи і для плавності в роботі (щоб не було сильного гойдання мотоблока в ґрунті);
можуть бути маркерами для позначення обробленої ділянки.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Тип | Мотоблок |
Користувацькі характеристики | |
Інше обладнання | Диски захисту рослин |
Вал отбора мощности | Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24 |
Вимірювальні прилади | Немає |
Повітряний фільтр | Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном |
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм | 1600×710×880 / 1600×1140×800 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
Датчик рівня мастила | Немає |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 360 |
Електрообладнання | Немає |
ЗІП | У комплекті |
Колія коліс, мм | 600 |
Кількість передач вперед/назад | 3/1 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 8=(2+1+1)×2 |
Модель двигуна | 178F |
Місткість паливного бака, л | 4,0 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | 285 |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 16; 83; 140 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 1; 4,6; 7,7/1,4 |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Об’єм картера двигуна, л | 1,1 |
Об’єм мастила в катері трансмісії, л | 2,6 |
Об’єм системи охолодження, л | Немає |
Потужність двигуна, к. с. | 6,0 |
Привід фрези | Прямий із конічним редуктором |
Робочий об’єм двигуна, см³ | 296 |
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези | 5,5 мм × 235 мм/32 од. |
Система запуску двигуна | ручний стартер |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 112 / 118 |
Спосіб вмикання заднього ходу | Вибором задньої передачі в основній КПП |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання | Немає |
Тип коробки передач | Шестерняста |
Тип мастила в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Тип мастила в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL |
Тип охолоджувальної рідини | Немає |
Тип привода трансмісії | Прямий шестерень |
Тип приводних пасів | Немає |
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Тип та регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
Тип палива | Дизель |
Тип, ємність АКБ А∙год | Немає |
Транспортні колеса | 4.00-10 з обгінними розблокіраторами |
Ширина захоплення ґрунтофрезі, мм | 620, 880, 1140 |
Інформація для замовлення
- Ціна: 30 414,60 ₴