
Мотоблок ДТЗ 570БН - К (колеса 4.00-10) (Заводська Упаковка Безкоштовна доставка Новою Поштою)
24 597,60 ₴
- В наявності
- Код: 570БН - К
+380 (97) 773-44-03
Евгений Техника- +380 (50) 919-94-67Евгений Техника
- +380 (63) 036-63-40Евгений Техника
- +380 (50) 728-12-87Семен, товары для бассейна
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Опис мотоблоку ДТЗ 570БН - К (колеса 4.00-10)
Мотоблок ДТЗ 570БН-К оснащений бензиновим двигуном потужністю 7 к. с., цього цілком достатньо для виконання сільськогосподарських робіт.
Мотоблоки ДТЗ-К оснащуються КПП нового типу. Основні переваги нової КПП:
окрема передача назад/реверс у КПП (легше контролювати, яка саме передача увімкнена);
знижена швидкість обертання 1-ї передачі (краще і точніше працювати з навісним обладнанням);
розбірна задня кришка корпусу;
посилене кріплення під активне навісне обладнання;
візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП.
Прямий привод має менші втрати потужності, ніж пасовий, а отже, дає змогу використовувати потенціал двигуна повністю, поліпшує економність і підвищує ефективність мотоблока.
ДТЗ 570БН-К комплектується колесами 4.00-10 та 8-секційною ґрунтофрезою з максимальним захопленням 1140 мм.
Також у комплекті є диски захисту рослин.
До того ж, центр ваги ДТЗ 570БН-К розташований трохи нижче, ніж у пасових мотоблоків, це покращує стійкість і знижує вібрації під час роботи фрезою.
Немає потреби постійно контролювати стан і натяг приводних пасів.
А завдяки зчепленню нормально розімкнутого типу і вибору заднього ходу окремою передачею в КПП, безпечність експлуатації залишається на такому ж високому рівні, як і в мотоблока з пасовим приводом.
На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.
Переваги
Великий розбіг швидкостей між 1-ю і 3-ю передачею, 1-ша передача має значно нижчу швидкість — ідеально для роботи з навісним обладнанням.
Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Шини високої якості з рифленням — більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк експлуатації.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Зручне перемикання передач та візуальний контроль увімкненої передачі. Механізм перемикання — посилений, немає потреби додатково натискати на важіль заднього ходу на кермі.
Мʼяке руківʼя важеля КПП.
Збільшений паливний бак об’ємом 6 літрів дає змогу рідше виконувати дозаправлення мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасильним
конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня оливи. Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.
Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації бензину і, як наслідок, зниження зносу карбюратора та паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику з додатковою решіткою захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+1+2)+(2+1+1) ширина захвату фрези 620/880/1140 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу.
Гумові м’які нековзкі руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Посилені місця кріплень заднього навісного обладнання — більш надійне виконання. Розбірний корпус КПП, задня кришка знімається — для полегшеного доступу в КПП.
Візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП — полегшений контроль кількості і якості (засмічення) оливи в КПП.
Висока якість лиття корпусу КПП. Більш тиха робота КПП — немає підвищеного шуму шестерень.
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.
Пневматичні транспортні колеса 4.00-10 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.
Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.
Диски захисту рослин у комплекті:
запобігають засипанню рослин ґрунтом та їх пошкодженню фрезою під час роботи мотоблока;
призначені для зменшення навантаження на вал редуктора під час роботи і для плавності в роботі (щоб не було сильного гойдання мотоблока в ґрунті);
можуть бути маркерами для позначення обробленої ділянки.
Характеристики
Двигун
Модель двигуна
170F
Тип палива
Бензин
Потужність двигуна, к. с.
7,0
Робочий об’єм двигуна, см³
208
Номінальні оберти, об/хв
3000
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год
≤374
Місткість паливного бака, л
6,0
Система запуску двигуна
Ручний стартер
АКБ: тип, ємність, А∙год
Немає
Повітряний фільтр
З виносним повітрозбірником на кермі
Об’єм картера двигуна, л
0,6
Тип мастила в картері двигуна
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня мастила
Є
Система охолодження двигуна
Повітряне охолодження
Об’єм системи охолодження, л
-
Тип охолоджувальної рідини
-
Трансмісія, ходова частина
Тип привода трансмісії
Прямий, через зчеплення
Тип зчеплення
Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Тип приводних пасів
Немає
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання
Немає
Тип коробки передач
Шестеренчаста
Кількість передач вперед/назад
3/1
Спосіб увімкнення заднього ходу
Вибором задньої передачі в основній КПП
Привод фрези
Прямий із конічним редуктором
Вал відбору потужності
Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Об’єм мастила в катері трансмісії, л
2,6
Тип мастила в картері трансмісії
ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL
Транспортні колеса
4.00-10 з обгінними розблокіраторами
Колія коліс, мм
600
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год
1; 4,6; 7,7/1,4
Тип та регулювання керма
Швидке регулювання за висотою та напрямком
Робочі органи
Тип причіпного пристрою
Мотоблочного типу
Спосіб встановлення ґрунтофрези
Замість транспортних коліс
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв
16; 83; 140
Кількість секцій ґрунтофрези, од.
8=(2+1+1)×2
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези
(5,5х235) × 32 од.
Ширина захвату ґрунтофрези, мм
620, 880, 1140
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм
360
Глибина культивації, мм
До 200
Додаткове обладнання
Електрообладнання
Немає
Вимірювальні прилади
Немає
Інше обладнання
Диски захисту рослин
ЗІП
У комплекті
Масогабаритні дані
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на колесах/на фрезах, мм
1600×710×820 / 1600×1140×750
Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг
91/96
Характеристики
Основні | |
---|---|
Тип | Мотоблок |
Користувацькі характеристики | |
Інше обладнання | Диски захисту рослин |
Вал отбора мощности | Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24 |
Вимірювальні прилади | Немає |
Повітряний фільтр | З виносним повітрозбірником на кермі |
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм | 1600×710×820 / 1600×1140×750 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
Датчик рівня мастила | Є |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 360 |
Електрообладнання | Немає |
ЗІП | У комплекті |
Колія коліс, мм | 600 |
Кількість передач вперед/назад | 3/1 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 8=(2+1+1)×2 |
Модель двигуна | 170F |
Місткість паливного бака, л | 6,0 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | ≤374 |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 16; 83; 140 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 1; 4,6; 7,7/1,4 |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Об’єм картера двигуна, л | 0,6 |
Об’єм мастила в катері трансмісії, л | 2,6 |
Об’єм системи охолодження, л | - |
Потужність двигуна, к. с. | 7,0 |
Привід фрези | Прямий із конічним редуктором |
Робочий об’єм двигуна, см³ | 208 |
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези | (5,5х235) × 32 од. |
Система запуску двигуна | ручний стартер |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 91/96 |
Спосіб вмикання заднього ходу | Вибором задньої передачі в основній КПП |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання | Немає |
Тип коробки передач | Шестерняста |
Тип мастила в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Тип мастила в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL |
Тип охолоджувальної рідини | - |
Тип привода трансмісії | Прямий, через зчеплення |
Тип приводних пасів | Немає |
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Тип та регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
Тип палива | Бензин |
Тип, ємність АКБ А∙год | Немає |
Транспортні колеса | 4.00-10 з обгінними розблокіраторами |
Ширина захоплення ґрунтофрезі, мм | 620, 880, 1140 |
Інформація для замовлення
- Ціна: 24 597,60 ₴