
Мотоцикл SPARK SP150R-11
46 951,50 ₴
- Немає в наявності
+380 (97) 773-44-03
Евгений Техника- +380 (50) 919-94-67Евгений Техника
- +380 (63) 036-63-40Евгений Техника
- +380 (50) 728-12-87Семен, товары для бассейна
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Мотоцикл SPARK SP150R-11 – легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичної компоновки, придатний для експлуатації, як в міських умовах, так і в сільській місцевості. По моделі двигуна, ходової частини, рульового управління і ряду інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-13.
Основна відмінність SP150R-11 – «елегантний», плавний, але при цьому цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, подседельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього і заднього крил, накладки глушника.
В цілому дизайн SP150R-11 розрахований на аудиторію з трохи більш спокійними смаками, ніж відверто «молодіжний» SP150R-13. До того ж, SP150R-11 має невеликий задній багажник, який одночасно є рукояткою для пасажира.
Крила коліс трохи ширше, ніж у SP150R-13, і додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризковиками. Задній ліхтар – в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але і з боків. Паливний бак великий, ємністю 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина заужена і плавно стикується з сидінням – красиво і зручно. Глушник довгий, чорний, конічної форми, з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач – одноплечая, без «п'яти».
В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:
Мотоцикли самі по собі невисокі, але за рахунок відносно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі і маневрені. За характеристиками підійдуть і для молоді (в тому числі і для дівчат), і для людей старшого віку.
Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має хорошу репутацію у українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряне охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 л. с.), обсяг 149 см3. Дозволяє розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п'яти точках, що істотно знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності масла (не потрібно кожен раз для перевірки викручувати пробку з щупом).
Коробка передач 5-швидкісна, не лінійна, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість включається натисненням важеля вперед, інші 4 – натисканням тому. Нейтральна передача – між 1-й і 2-й швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем.
Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п'ятьма прямими спицями. Протектор шин – універсальний, з помірно високими грунтозацепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: спереду – дискові гідравлічні, ззаду – барабанні механічний, забезпечують хорошу динаміку гальмування, і високу надійність. Кермо середньої ширини, вигнутий; зручний і для маневрування в місті, і для утримання направлення на вибоїстій грунтовці. Рукоятки керма напівм'які, зручно лягає в руку. На стійках керма – гофра.
Фара оригінальної «корончатою» форми, вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріплень, з помаранчевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусная панель приладів з дизайну чітко вписується в обтічник фари, як би складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива – стрілочні. Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні.
Особливості мотоцикла SPARK SP150R-11
• Класична компоновка, елегантний і в той же час практичний «дорослий» дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд.
• Три варіанти кольору: чорний, червоний, білий.
• Грушоподібний паливний бак має розширену передню частину і суджену задню – водієві зручно сидіти під час тривалих поїздок. Лінії бака плавно перетікають в бічні накладки і сидіння – елегантний зовнішній вигляд.
• Обтічник керма комбінований, двоколірний, в єдиному стилі з корпусом приладової панелі.
• Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма.
• Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, далекий/ближнє світло, підсвічування.
• Великий практичний, добре помітний з усіх боків задній ліхтар в окремому корпусі: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака.
• Передні та задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі).
• Бічні світловідбивачі на рульовій колонці і великий задній світловідбивач на крилі – підвищують безпеку експлуатації.
• Вся оптика сертифікована за євростандартом – ніяких проблем при реєстрації мотоцикла.
• Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль.
• Зручні напівм'які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма і комфорт при тривалих поїздках).
• Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника – хороший огляд вперед і назад.
• Протиугінний замок керма і кришка паливного баку з замком – захист від сторонніх осіб.
• Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дозволяє водієві добре відчувати стан мотоцикла).
• Сидіння пасажира – повної довжини (зручно при тривалих поїздках).
• Зручний задній багажник одночасно служить рукоятками для пасажира.
• Широка підніжка водія з рельєфною антифрикційної накладкою.
• Відкидна підніжка для пасажира.
• Двигун Zongshen обсягом 149 см3, потужністю 8,6 кВт (11,7 л. с.) – забезпечує швидке і динамічний рух в міському транспортному потоці або на дорозі.
• Вертикальне розташування циліндра і надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт і продовжує термін служби мотоцикла.
• Весь двигун, включаючи сорочку і головку блоку циліндрів – чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний зовнішній вигляд.
• Ефективний карбюратор KEIMA, виготовлений за японською технологією.
• Додатковий змінний паливний фільтр – продовжує термін служби двигуна.
• Контрольне вікно рівня масла в картері двигуна – контроль простий і швидкий.
• Механічна 5-ступінчаста, послідовна коробка передач.
• Одноплечий важіль перемикання КПП.
• Чорний конічний глушник з чорної матовою захисною накладкою, значно знижує рівень шуму від двигуна.
• Відкрита ланцюгова передача з захисним щитком зверху – можливий оперативний контроль стану ланцюга і веденої зірочки.
• Зручне регулювання натягу ланцюга.
• Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору з п'ятьма спицями забезпечують хороші характеристики розгону і гальмування.
• Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт/грунт» – хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на грунтовій дорозі.
• Дискові гідравлічні гальма переднього колеса – забезпечує швидке і надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.
• Барабанний механічний гальма заднього колеса – дуже надійний, має довгий термін служби.
• Два пружинно-масляних задніх амортизатора забезпечують високу плавність ходу і комфорт при русі на будь-яких дорогах.
• Пружини з перемінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на грунті.
• Довге пластикове заднє крило з кріпленнями для заднього ліхтаря й для встановлення номерного знака і винесений далеко назад додатковий пластиковий бризговики – надійно захищають пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.
• Широкий і довгий передній щиток з міцного пластику з жорстким додатковим брызговиком надійно захищає мотоцикл від бруду.
• Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки – захищає стійки вилки від бруду і покращує зовнішній вигляд.
• Зручні центральна і бічна відкидні стійки – швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | SPARK |
Країна виробник | Китай |
Клас | Новий |
Стан | Новий |
Тип | Мотоцикл |
Інформація для замовлення
- Ціна: 46 951,50 ₴