Продавець Оптовик розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2792 відгуків
+380 (97) 773-44-03
+380 (50) 919-94-67
+380 (63) 036-63-40
+380 (50) 728-12-87
Госптовари, побутова техніка, товари для дому та відпочинку оптом та в роздріб
Кошик

Мотоцикл SPARK SP150R-11

46 951,50 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11Немає в наявності
46 951,50 ₴
+380 (97) 773-44-03
Евгений Техника
  • +380 (50) 919-94-67
    Евгений Техника
  • +380 (63) 036-63-40
    Евгений Техника
  • +380 (50) 728-12-87
    Семен, товары для бассейна
+380 (97) 773-44-03
Евгений Техника
  • +380 (50) 919-94-67
    Евгений Техника
  • +380 (63) 036-63-40
    Евгений Техника
  • +380 (50) 728-12-87
    Семен, товары для бассейна
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Мотоцикл SPARK SP150R-11 – легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичної компоновки, придатний для експлуатації, як в міських умовах, так і в сільській місцевості. По моделі двигуна, ходової частини, рульового управління і ряду інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-13. Основна відмінність SP150R-11 – «елегантний», плавний, але при цьому цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, подседельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього і заднього крил, накладки глушника. В цілому дизайн SP150R-11 розрахований на аудиторію з трохи більш спокійними смаками, ніж відверто «молодіжний» SP150R-13. До того ж, SP150R-11 має невеликий задній багажник, який одночасно є рукояткою для пасажира. Крила коліс трохи ширше, ніж у SP150R-13, і додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризковиками. Задній ліхтар – в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але і з боків. Паливний бак великий, ємністю 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина заужена і плавно стикується з сидінням – красиво і зручно. Глушник довгий, чорний, конічної форми, з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач – одноплечая, без «п'яти». В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові: Мотоцикли самі по собі невисокі, але за рахунок відносно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі і маневрені. За характеристиками підійдуть і для молоді (в тому числі і для дівчат), і для людей старшого віку. Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має хорошу репутацію у українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряне охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 л. с.), обсяг 149 см3. Дозволяє розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п'яти точках, що істотно знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності масла (не потрібно кожен раз для перевірки викручувати пробку з щупом). Коробка передач 5-швидкісна, не лінійна, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість включається натисненням важеля вперед, інші 4 – натисканням тому. Нейтральна передача – між 1-й і 2-й швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем. Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п'ятьма прямими спицями. Протектор шин – універсальний, з помірно високими грунтозацепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: спереду – дискові гідравлічні, ззаду – барабанні механічний, забезпечують хорошу динаміку гальмування, і високу надійність. Кермо середньої ширини, вигнутий; зручний і для маневрування в місті, і для утримання направлення на вибоїстій грунтовці. Рукоятки керма напівм'які, зручно лягає в руку. На стійках керма – гофра. Фара оригінальної «корончатою» форми, вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріплень, з помаранчевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусная панель приладів з дизайну чітко вписується в обтічник фари, як би складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива – стрілочні. Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні. Особливості мотоцикла SPARK SP150R-11 • Класична компоновка, елегантний і в той же час практичний «дорослий» дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд. • Три варіанти кольору: чорний, червоний, білий. • Грушоподібний паливний бак має розширену передню частину і суджену задню – водієві зручно сидіти під час тривалих поїздок. Лінії бака плавно перетікають в бічні накладки і сидіння – елегантний зовнішній вигляд. • Обтічник керма комбінований, двоколірний, в єдиному стилі з корпусом приладової панелі. • Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма. • Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, далекий/ближнє світло, підсвічування. • Великий практичний, добре помітний з усіх боків задній ліхтар в окремому корпусі: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака. • Передні та задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі). • Бічні світловідбивачі на рульовій колонці і великий задній світловідбивач на крилі – підвищують безпеку експлуатації. • Вся оптика сертифікована за євростандартом – ніяких проблем при реєстрації мотоцикла. • Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль. • Зручні напівм'які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма і комфорт при тривалих поїздках). • Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника – хороший огляд вперед і назад. • Протиугінний замок керма і кришка паливного баку з замком – захист від сторонніх осіб. • Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дозволяє водієві добре відчувати стан мотоцикла). • Сидіння пасажира – повної довжини (зручно при тривалих поїздках). • Зручний задній багажник одночасно служить рукоятками для пасажира. • Широка підніжка водія з рельєфною антифрикційної накладкою. • Відкидна підніжка для пасажира. • Двигун Zongshen обсягом 149 см3, потужністю 8,6 кВт (11,7 л. с.) – забезпечує швидке і динамічний рух в міському транспортному потоці або на дорозі. • Вертикальне розташування циліндра і надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт і продовжує термін служби мотоцикла. • Весь двигун, включаючи сорочку і головку блоку циліндрів – чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний зовнішній вигляд. • Ефективний карбюратор KEIMA, виготовлений за японською технологією. • Додатковий змінний паливний фільтр – продовжує термін служби двигуна. • Контрольне вікно рівня масла в картері двигуна – контроль простий і швидкий. • Механічна 5-ступінчаста, послідовна коробка передач. • Одноплечий важіль перемикання КПП. • Чорний конічний глушник з чорної матовою захисною накладкою, значно знижує рівень шуму від двигуна. • Відкрита ланцюгова передача з захисним щитком зверху – можливий оперативний контроль стану ланцюга і веденої зірочки. • Зручне регулювання натягу ланцюга. • Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору з п'ятьма спицями забезпечують хороші характеристики розгону і гальмування. • Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт/грунт» – хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на грунтовій дорозі. • Дискові гідравлічні гальма переднього колеса – забезпечує швидке і надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці. • Барабанний механічний гальма заднього колеса – дуже надійний, має довгий термін служби. • Два пружинно-масляних задніх амортизатора забезпечують високу плавність ходу і комфорт при русі на будь-яких дорогах. • Пружини з перемінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на грунті. • Довге пластикове заднє крило з кріпленнями для заднього ліхтаря й для встановлення номерного знака і винесений далеко назад додатковий пластиковий бризговики – надійно захищають пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса. • Широкий і довгий передній щиток з міцного пластику з жорстким додатковим брызговиком надійно захищає мотоцикл від бруду. • Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки – захищає стійки вилки від бруду і покращує зовнішній вигляд. • Зручні центральна і бічна відкидні стійки – швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникSPARK
Країна виробникКитай
КласНовий
СтанНовий
ТипМотоцикл
Інформація для замовлення
  • Ціна: 46 951,50 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner