Мотоблок ДТЗ 513БН (4.00-10) + Фреза (Зібраний З Маслами) (Безкоштовна доставка Новою Поштою)
30 608,55 ₴
- Немає в наявності
- Код: 156738
+380 (97) 773-44-03
Евгений Техника- +380 (50) 919-94-67Евгений Техника
- +380 (63) 036-63-40Евгений Техника
- +380 (50) 728-12-87Семен, товары для бассейна
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис мотоблоку ДТЗ 513БН
Мотоблок ДТЗ 513БН - потужний мотоблок серед моделей ДТЗ. На цьому мотоблоці встановлений надійний бензиновий 4-х тактный двигун потужністю 13 к.с., в іншому облаштування цієї моделі аналогічно моделі ДТЗ 512ДН. Збільшення потужності двигуна дозволило укомплектувати мотоблок ширшою грунтофрезою з максимальною шириною захоплення 1400 мм Це найбільше захоплення фрези серед мотоблоків ДТЗ.
Мотоблок мас транспортні пневматичні колеса великого розміру: 4.00-10 типу "ялинка". Тому цей мотоблок придатний не лише для застосування в особистих господарствах, а і для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як транспортний засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.
На усі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки
ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГУН
Модель двигуна
188F
Тип палива
Бензин
Потужність двигуна, к. с.
13
Робочий об’єм двигуна, см³
389
Номінальні оберти, об/хв
3000
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год
366
Місткість паливного бака, л
6,0
Система запуску двигуна
Ручний стартер
Повітряний фільтр
Контактно-масляного типу
Тип, ємність АКБ А∙год
-
Об’єм картера двигуна, л
1,2
Тип мастила в картері двигуна
ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня мастила
+
Система охолодження двигуна
Повітряне охолодження
Об’єм системи охолодження, л
-
Тип охолоджувальної рідини
-
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА
Тип привода трансмісії
Прямий шестерний
Тип зчеплення
Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Тип приводних пасів
-
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання
-
Тип коробки передач
Шестеренчаста
Кількість передач вперед/назад
3/1
Спосіб вмикання заднього ходу
Рукоятка на кермі
Привід фрези
Прямій з конічним редуктором
Вал відбору потужності
Задній подовжній під шпонку Ø18, L=24
Об’єм мастила в катері трансмісії, л
3,0
Тип мастила в картері трансмісії
ТМ "ДТЗ" ТАД-17 И API GL-46
Транспортні колеса
4.00-10
Колія коліс, мм
690
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год
5,0; 8,9 / 3,7
Тип та регулювання керма
Швидке регулювання за висотою та напрямком
РОБОЧІ ОРГАНИ
Тип причіпного пристрою
Мотоблокового типу
Спосіб встановлення ґрунтофрези
Замість транспортних коліс
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв
46, 93, 127, R-30
Кількість секцій ґрунтофрези, шт.
10=(3+1+1)х2
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези
5,5 мм × 235 мм / 40 шт.
Ширина захвату ґрунтофрези, мм
880, 1140, 1400
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм
360
Глибина культивації, мм
До 200
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ
Електрообладнання
-
Вимірювальні прилади
-
Інше обладнання
-
ЗІП
У комплекті
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм
1820х650х1180 / 1820х1400х1180
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг
101 / 113
ОСОБЛИВОСТІ
Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Шини високої якості з рифленням - більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк єксплуатації.
Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.
Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу унеможливлює випадкове вмикання заднього ходу, підвищує безпеку.
Надійний та економічний бензиновий двигун 188F потужністю 13 к. с. дає змогу виконувати широкий діапазон робіт.
Збільшений паливний бак об’ємом 6 літрів дає змогу рідше виконувати дозаправлення мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасильним конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня оливи. Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.
Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації бензину і, як наслідок, зниження зносу карбюратора та паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику з додатковою решіткою захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+1+3)+(3+1+1) ширина захвату фрези 880/1140/1400 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу.
Гумові м’які ковзні руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Кронштейн важеля КПП має гумову втулку для зменшення рівня шуму.
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.
Пневматичні транспортні колеса 4.00-10 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.
Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Кентавр |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Максимальна ширина обробки | 113.6 см |
Мінімальна ширина обробки | 62.2 см |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Стан | Новий |
Зчеплення | Дискове |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Дизельний |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Максимальна глибина обробки | 30 см |
Габаритні розміри | |
Вага | 145 кг |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Кількість циліндрів | 1 |
Потужність двигуна | 6 к. с. |
Об'єм двигуна | 296 куб. см |
Об'єм паливного бака | 3.5 л |
Витрата палива | 1.22 л/год |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Користувацькі характеристики | |
Привід | прямий, через багатодискову муфту |
Інформація для замовлення
- Ціна: 30 608,55 ₴